Controlla en il tunnel

Blera tecnica en la muntogna
Blera tecnica en la muntogna

Ils novs tunnels da basa disponan da l'equipament per intervegnir en cas d'accidents. En il Gottard fan tecnicists tests cun ils novs indrizs tar la fermada d'urgenza nord. (2015, AlpTransit Gottard SA)

L'Uffizi federal da traffic ha incumbensà las VFF il settember 2005 d'etablir il nov sistem europeic da controlla dals trens ETCS. Il European Train Control System na transmetta - en la versiun nivel 2 - ils cumonds betg pli sur signals optics externs, mabain sur ina rait da func digitala sin in monitur en la cabina dal manischunz. Il sistem surveglia permanentamain il viadi e las reacziuns da la locomotivista u dal locomotivist. El permetta tempos pli auts e successiuns da trens pli stretgas. Il sistem vegn introducì tranter auter sin las lingias da basa dal Lötschberg e dal Gottard.

Erhöhung der Sicherheit

1944, Archiv federal svizzer

Erhöhung der Sicherheit

Augment da la segirezza, 1944 (Archiv federal svizzer)

Im Banne der roten Scheibe

1964, SBB Historic

Im Banne der roten Scheibe

Fascinà da la rudella cotschna, 1964 (SBB Historic)

2 + 6 trens da persunas e trens da vitgira

duain circular per ura e per direcziun tras il tunnel da basa dal Gottard. Quai è pussaivel mo grazia al sistem ETCS (European Train Control System, Level 2) che sa basa sin la tecnica da communicaziun la pli moderna.

250 kilometers l'ura

Cun questa sveltezza na po l'egl dal locomotivist betg pli vesair ils signals. Quels vegnan transmess per func en la cabina dal locomotivist.

130 cameras

surveglian il manaschi da tunnel e da viafier en il tunnel da basa dal Lötschberg.

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