Bunamain senza incaps curseschan ils trens dal nord en il sid e viceversa. Els transportan blera martganzia ed in grond dumber da persunas. Il sistem da traffic raffinà è però fragil, sco che l'incident a Rastatt (Baden-Württemberg) mussa. Pervia da lavurs da tunnel sfundran ils 12 d'avust 2017 intgins meters binaris en il corridor da la Val dal Rain - cun consequenzas fatalas er per la NVTA. Durant stgars dus mais è il traffic bloccà pervia d'in defect en in lieu che vegn traversà mintga di da radund 200 trens internaziunals e regiunals. Las vias da guntgida sur Stuttgart e tras l'Alsazia na disponan betg da capacitads per dapli che 80 trens. Persuenter s'augmenta la transtgargiada da martganzia als ports dal Rain basilais per in terz. Las interpresas da logistica e da transport han gronds deficits finanzials. La conclusiun dal debachel: I dovra dapli coordinaziun e management da ristgas, vul dir l'installaziun conceptual-logistica da trajects parallels regiunals.
« I sto vegnir coordinà bler pli savens en moda centrala, betg mo entaifer ils singuls corridors. »
Gregor Saladin FOT, NZZ, 2. Oktober 2017