Politica da traffic sco politica da finanzas

28 matg 1995
In calculader solitari
In calculader solitari

Il cusseglier federal Otto Stich refusa l'onn 1995 il tunnel dal Lötschberg: La Svizra na possia betg sa prestar duas lingias da basa tras las Alps. (1993, Keystone)

Il minister da finanzas Otto Stich declera l'onn 1995 a ses collegas ch'ils custs da la NVTA sajan pli auts che las 14 milliardas francs presumadas. Che per finanziar la NVTA dovria quai tranter auter ina taxa sin il traffic da camiuns pesants. A medem temp crititgescha el l'uschenumnada varianta da rait: L'augment da capacitad empermess na possia betg vegnir utilisà senza ina perfuraziun supplementara dal Giura. Il Departament federal da traffic e d'energia sa referescha ad in'expertisa da la firma da consultaziun englaisa Coopers & Lybrand. Questa expertisa di che la capacitad dal traffic da rauba vegnia a s'augmentar considerablamain.

« Dal puntg da vista da la politica da traffic na fa il program da construcziun actual nagin senn. »

Cusseglier federal Otto Stich, Ponderaziuns davart la relaziun tranter la politica da traffic e la politica da finanzas, 29-05-1995
2 cussegliers federals

duas posiziuns: Il cusseglier federal Adolf Ogi represchenta la giavischaivladad da la politica da traffic, da la politica regiunala e da la politica europeica, il cusseglier federal Otto Stich tschenta la dumonda dals custs. En il parlament sponda el mintgatant larmas.

50 pertschient

dapli capacitad da la NVTA na po betg vegnir duvrà senza la terza perfuraziun dal Giura, quai è la critica ch'il minister da finanzas Otto Stich exprima envers il project - tenor el exagerà cun dus tunnels da basa.

14 milliardas francs

Otto Stich predi, ch'ils custs stimads da 14 milliardas francs (stadi dals pretschs da l'onn 1991) na pon betg vegnir observads. El survegn pli tard raschun.

Render attent a questa pagina