L'Uffizi federal da traffic ha incumbensà las VFF il settember 2005 d'etablir il nov sistem europeic da controlla dals trens ETCS. Il European Train Control System na transmetta - en la versiun nivel 2 - ils cumonds betg pli sur signals optics externs, mabain sur ina rait da func digitala sin in monitur en la cabina dal manischunz. Il sistem surveglia permanentamain il viadi e las reacziuns da la locomotivista u dal locomotivist. El permetta tempos pli auts e successiuns da trens pli stretgas. Il sistem vegn introducì tranter auter sin las lingias da basa dal Lötschberg e dal Gottard.
Controlla en il tunnel
2005
Erhöhung der Sicherheit
1944, Archiv federal svizzer
Augment da la segirezza, 1944 (Archiv federal svizzer)
2 + 6
trens da persunas e trens da vitgira
duain circular per ura e per direcziun tras il tunnel da basa dal Gottard. Quai è pussaivel mo grazia al sistem ETCS (European Train Control System, Level 2) che sa basa sin la tecnica da communicaziun la pli moderna.
250
kilometers l'ura
Cun questa sveltezza na po l'egl dal locomotivist betg pli vesair ils signals. Quels vegnan transmess per func en la cabina dal locomotivist.
130
cameras
surveglian il manaschi da tunnel e da viafier en il tunnel da basa dal Lötschberg.